Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadi pscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidun omni sum.
Haurrek, matematika-kontzeptuen ulermen sendoagoa eta iraunkorragoa garatzen dute Haur Hezkuntzan, eta problemak ebazteko, arrazoibide logikorako eta pentsamendu kritikorako gaitasunak garatzen dituzte, funtsezkoak baitira arrakasta akademiko eta pertsonalerako.
Matematika abstraktua da, eta manipulazioak testuinguruan jartzea eta haurren interesekin lotzea errazten du.
Hizkuntza konputazionalak, robotikak eta programazioak ikasleak prestatzen dituzte egungo eta etorkizuneko erronkei aurre egiteko.
Kontua ez da robotika ikastea soilik, baizik eta robotikarekin ikastea, interesa eta jakin-mina piztea, ikertuz, erronkak ebatziz, artefaktuak eraikiz, zientzia zerbait erreal, garrantzitsu eta esanguratsu bihurtuz eta pentsamendu kritikoa, zientifikoa eta dibergentea indartuz ikas dezaten.
PR3 programa (Programazio-Robotika-3D inprimaketa) Haur Hezkuntzatik Bigarren Hezkuntza arte ezarri da, ikasleek aurrez landutako kontzeptuen bidez modu eskuragarrian eta esanguratsuan ikasketa garatu dezaten.
Pertsonaren barne garapenik eta besteekiko harremanik gabe ez dugu funtsezko aldaketarik lortuko.
Zenbat eta sistematikoagoak izan gizateriaren erronkak, orduan eta eraldaketa pertsonal gehiago behar ditugu.
Sustatzen den hezkuntza zientifiko-teknikoa da hein handi batean. Taldean lan egiteko gai diren pertsonak, malguak eta autoprestakuntzan arduratsuak direnak prestatzeko joera du, lan-mundura egokitzeko.
Hala ere, pertsonaren dimentsio batek proiektu, eduki eta programazioetatik ihes egiten duela dirudi: norbere bizitzari buruz galdetzeko gaitasuna, balioak argitzeko gai izateko gaitasuna, erantzunak libreki ondorioztatzekoa, gogoeta egitekoa, errealitatea modu etiko batean irakurtzeko gai izatekoa, isiltasuna barneratzekoa, geure buruarekiko eta gure gizartearekiko konpromisoa lortzen laguntzen digun transzendentziara gure burua irekitzekoa.
Barnekotasuna heztea “pertsonari ezkutatuta duen altxorra aurkitzen laguntzea da”
bere bizitzako testuinguruak interpreta ditzan eta balioekiko sentikor izan dadin,
bizitzaren zentzuari buruzko sakoneko galderei, esperimentatzen duenari izena jartzeari, norberaren gaitasunak eta mugak sinpletasunez onartuz, eta haurrari, gazteari, edo helduari lagunduz bere mundu intimoena deskubritzen” (Francesc Torralba).
ZUREKIN proiektuak honakoa eskaintzen digu
«Irakurtzen duen haur bat pentsatzen duen heldu bat izango da» – Sasha Salazar
Gure irakurketa planak, irakurtzeko interesa eta gustua sustatzeaz gain, irakurmena eta idazmena hobetzea du helburu.
Egunero ordu erdi bat eskaintzen diogu irakurketari. Ikasleek liburutegi zabala dute ikasgeletan, baina onena da elkarren artean liburuak komentatu, gomendatu eta trukatzea.
Euria Erlijio Katolikoaren Arloaren irakaskuntza-ikaskuntzarako proiektu bat da, Jainkoa deskubritzea eta ezagutzea ahalbidetuko duen tresna izateko nahiarekin sortua, denboran zehar hainbat gizon eta emakumerekin izandako harremanaren bidez, eta nola haien arteko salbazio eta topaketa Historia hori gure historia ere baden.
Proiektuaren oinarria Jainkoaren Hitza da: saioetan zehar, haurrak, tantaz tanta, kontakizunen bidez, Jesusen Jainkoa nolakoa den deskubritzen joango dira; Jainko bat topatu egiten gaituena eta gutako bakoitzarekin Adiskidetasun harremana ezarri nahi duena.
Metodologia hau definitzeko Freire erreferentziatzat hartuta, ikaslea ez dago munduan soilik horretara egokitzeko, baizik eta eraldatzeko.
Gizartea eraldatzeko proiektuek eragin positiboa sortu nahi dute gizartean. Azpimarratzekoa da gure ikastetxeak ikasketa-zerbitzu proiektuekiko duen konpromisoa. Horiek dira, hain zuzen ere, gure identitate-zeinua. Mundua leku hobea egiteko hezten dugu, eta, Roser Battlek dioen bezala, hezkuntzaren arrakastak eta konpromiso sozialak eskutik joan behar dute.
Ikasleek ApS proiektuetan, borondatezko proiektuetan, Design for Change proiektuetan, 2030 Agendan parte hartzeko aukera izango dute.
Gure hezkuntza-proiektuak pertsonak topagune eta gizartea eraldatzeko eragiletzat hartzen ditu, beren ahalmen guztiak (afektiboak, intelektualak, harremanetakoak eta espiritualak) garatzeko gai diren eragiletzat, eta, horrela, Jainkoaren proiektua beren bizitzetan deskubritzen dute.
Akonpainamendua da hazkunde pertsonaleko prozesuak pertsonalizatzeko tresna, esperientzia-ikaskuntzaren berrirakurketaren bidez, bizitza-proiektua gauzatuz eta norberaren bokazioa bilatuz, bai eta fedea aurkituz edo helduz ere. Horretarako, garrantzitsua da giro hurbila eta konfiantzazkoa sortzea, pertsona maitatua eta baloratua senti dadin.
“Amalur” proiektuak hezkuntza-komunitatea kontzientziatu nahi du naturarekiko harremanak pertsonen garapen integralean duen garrantziaren eta onuren inguruan, eta eragin positiboa sortu nahi du hezkuntza-komunitatean bertan eta ingurunean, birziklapena, hondakinak murriztea, energiaren erabilera eraginkorra, mugikortasun jasangarria sustatzea… bezalako ekintza zehatzen bidez, ingurune osasungarriagoa sortuz.
Metodologia
Proposamenak sekuentzialki egokituta daude:
*Zentzumen-mahaia
*Pintura eta idazketa sortzailea naturan
*Bakea eta ingurumena
*Artea material naturalekin
*Eskola-baratzea
*Programetan parte hartzea: NaturKlima, Agenda2030 (EA30) Txikiziklo…
*Sentsibilizazio kanpainak
Pertsona gisa hazten lagunduko digun eta mundu hobea eraikitzen lagunduko digun bizikidetza sustatzen ahalegintzen gara. Gure asmoa elaiEnea aniztasunera zabalik dagoen zentro bihurtzea da, besteekin eta bereziki gehien behar dutenekin konprometitua, ezagutzak ikasteaz gain, elkarrekin bizitzen ikasteko eta gaitasun sozioemozionalak barneratzeko ikastetxea.
Harremanak zaintzean, ikasleei laguntzean, harreman positiboak eraikitzean eta familiekiko ikuspegi partekatuan jartzen dugu arreta.
Bizikidetza positiboaren ikuspegitik, gatazka hazteko aukera bat da, gizarte bidezkoago, solidarioago eta gizatiarrago bat sortzeko, eta hezkuntza-komunitate osoaren parte-hartzea eta inplikazioa ziurtatu behar dira.
Parte hartzeko egiturak hauek ditugu:
Hizkuntzen aldeko apustua egiten dugu komunikatzeko eta mundura zabaltzeko bide gisa. Hori dela eta, ElaiEneak DIPLOMA DUALA programa eskaintzen du eta, horrekin batera, Batxilergoko titulazio bikoitza lortzeko aukera: gure herrialdeko batxilergoa eta estatubatuarra ikasketak bi ikastetxetan aldi berean eginez:
Gure ikasleek bi ikastetxetan ikas dezakete aldi berean: gurean pertsonalki eta amerikar eskolan birtualki.
Murgiltze linguistiko, teknologiko eta pertsonala da, gure ikasleek gaitasun mailarik onenak eskuratzen laguntzen diena, beren lan-etapari aurre egiten lagunduko dietenak.
AEBetako 6 kreditu egin beharko dira guztira, DBHko 2. mailatik aurrera has daitezkeenak.