h
Contact info

Long-term value for all customers

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadi pscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidun omni sum.

Programak eta proiektuak

Main ImageHover Image
Bat, bi, hiru... hegan egin!

Haurrek, matematika-kontzeptuen ulermen sendoagoa eta iraunkorragoa garatzen dute Haur Hezkuntzan, eta problemak ebazteko, arrazoibide logikorako eta pentsamendu kritikorako gaitasunak garatzen dituzte, funtsezkoak baitira arrakasta akademiko eta pertsonalerako.

Matematika abstraktua da, eta manipulazioak testuinguruan jartzea eta haurren interesekin lotzea errazten du.

Robotika

Hizkuntza konputazionalak, robotikak eta programazioak ikasleak prestatzen dituzte egungo eta etorkizuneko erronkei aurre egiteko.

Kontua ez da robotika ikastea soilik, baizik eta robotikarekin ikastea, interesa eta jakin-mina piztea, ikertuz, erronkak ebatziz, artefaktuak eraikiz, zientzia zerbait erreal, garrantzitsu eta esanguratsu bihurtuz eta pentsamendu kritikoa, zientifikoa eta dibergentea indartuz ikas dezaten.

PR3 programa (Programazio-Robotika-3D inprimaketa) Haur Hezkuntzatik Bigarren Hezkuntza arte ezarri da, ikasleek aurrez landutako kontzeptuen bidez modu eskuragarrian eta esanguratsuan ikasketa garatu dezaten.

  • Haur Hezkuntza: programa propioa.
  • Lehen Hezkuntza: xakearen sustapena, programazioaren oinarriak Code-Minecraft eta Scratch-en bidez, eta lengoaia konputazionalaren integrazioa, robotikara hurbilduz Lego WeDo-rekin.
  • Bigarren hezkuntza: 3D inprimaketa teknikak.
Zurekin

Pertsonaren barne garapenik eta besteekiko harremanik gabe ez dugu funtsezko aldaketarik lortuko.

Zenbat eta sistematikoagoak izan gizateriaren erronkak, orduan eta eraldaketa pertsonal gehiago behar ditugu.

Sustatzen den hezkuntza zientifiko-teknikoa da hein handi batean. Taldean lan egiteko gai diren pertsonak, malguak eta autoprestakuntzan arduratsuak direnak prestatzeko joera du, lan-mundura egokitzeko.

Hala ere, pertsonaren dimentsio batek proiektu, eduki eta programazioetatik ihes egiten duela dirudi: norbere bizitzari buruz galdetzeko gaitasuna, balioak argitzeko gai izateko gaitasuna, erantzunak libreki ondorioztatzekoa, gogoeta egitekoa, errealitatea modu etiko batean irakurtzeko gai izatekoa, isiltasuna barneratzekoa, geure buruarekiko eta gure gizartearekiko konpromisoa lortzen laguntzen digun transzendentziara gure burua irekitzekoa.

Barnekotasuna heztea “pertsonari ezkutatuta duen altxorra aurkitzen laguntzea da”
bere bizitzako testuinguruak interpreta ditzan eta balioekiko sentikor izan dadin,
bizitzaren zentzuari buruzko sakoneko galderei, esperimentatzen duenari izena jartzeari, norberaren gaitasunak eta mugak sinpletasunez onartuz, eta haurrari, gazteari, edo helduari lagunduz bere mundu intimoena deskubritzen” (Francesc Torralba).

ZUREKIN proiektuak honakoa eskaintzen digu

  • barnekotasuna garatzeko espazio espezifiko bat
  • norberarekin konektatzeko tarteak egunero
Liburuen Unibertsoa

«Irakurtzen duen haur bat pentsatzen duen heldu bat izango da» – Sasha Salazar

Gure irakurketa planak, irakurtzeko interesa eta gustua sustatzeaz gain, irakurmena eta idazmena hobetzea du helburu.

Egunero ordu erdi bat eskaintzen diogu irakurketari. Ikasleek liburutegi zabala dute ikasgeletan, baina onena da elkarren artean liburuak komentatu, gomendatu eta trukatzea.

  • Irakurtzeko interesa eta gustua sustatzen ditu
  • Irakurmena eta idazmena hobetzen ditu
  • Errealitatea ulertzen eta gizartean integratzen laguntzen du
  • Kontzientzia kritikoa garatzen du
  • Gaitasun kognitiboa eta linguistikoa garatzen ditu
  • Beste kultura batzuen ulermena eta balioespena bultzatzen du.
Euria

Euria Erlijio Katolikoaren Arloaren irakaskuntza-ikaskuntzarako proiektu bat da, Jainkoa deskubritzea eta ezagutzea ahalbidetuko duen tresna izateko nahiarekin sortua, denboran zehar hainbat gizon eta emakumerekin izandako harremanaren bidez, eta nola haien arteko salbazio eta topaketa Historia hori gure historia ere baden.

Proiektuaren oinarria Jainkoaren Hitza da: saioetan zehar, haurrak, tantaz tanta, kontakizunen bidez, Jesusen Jainkoa nolakoa den deskubritzen joango dira; Jainko bat topatu egiten gaituena eta gutako bakoitzarekin Adiskidetasun harremana ezarri nahi duena.

  • Ikasgelan esperientzien testuinguru bat sortu nahi dugu, haurrak Jesusen irakaspenak jasotzeko prestatuko dituena eta Jainkoaren Hitza hartzeko eta zabaltzeko jarrera hori sortuko duena, euri fina bezala, Jesusek bezala pentsatzeko, sentitzeko eta maitatzeko desirak haiengan blaituz eta prestatuz joango dena.
Gizarte Eraldaketako Proiektuak

Metodologia hau definitzeko Freire erreferentziatzat hartuta, ikaslea ez dago munduan soilik horretara egokitzeko, baizik eta eraldatzeko.

Gizartea eraldatzeko proiektuek eragin positiboa sortu nahi dute gizartean. Azpimarratzekoa da gure ikastetxeak ikasketa-zerbitzu proiektuekiko duen konpromisoa. Horiek dira, hain zuzen ere, gure identitate-zeinua. Mundua leku hobea egiteko hezten dugu, eta, Roser Battlek dioen bezala, hezkuntzaren arrakastak eta konpromiso sozialak eskutik joan behar dute.

Ikasleek ApS proiektuetan, borondatezko proiektuetan, Design for Change proiektuetan, 2030 Agendan parte hartzeko aukera izango dute.

Bidelagun

Gure hezkuntza-proiektuak pertsonak topagune eta gizartea eraldatzeko eragiletzat hartzen ditu, beren ahalmen guztiak (afektiboak, intelektualak, harremanetakoak eta espiritualak) garatzeko gai diren eragiletzat, eta, horrela, Jainkoaren proiektua beren bizitzetan deskubritzen dute.

Akonpainamendua da hazkunde pertsonaleko prozesuak pertsonalizatzeko tresna, esperientzia-ikaskuntzaren berrirakurketaren bidez, bizitza-proiektua gauzatuz eta norberaren bokazioa bilatuz, bai eta fedea aurkituz edo helduz ere. Horretarako, garrantzitsua da giro hurbila eta konfiantzazkoa sortzea, pertsona maitatua eta baloratua senti dadin.

  • Guretzat tutoretza etengabeko akonpainamendua egiteko eta ikaslea osoki hezteko aukera da, eskolatze-prozesu osoan zehar. Pertsonen arteko harremanetan oinarrituta dago, eta, beraz, familiekin, hezitzaileekin eta inguratzen gaituen komunitatearekin partekatzen da.
Amalur (Eskola Berdea)

“Amalur” proiektuak hezkuntza-komunitatea kontzientziatu nahi du naturarekiko harremanak pertsonen garapen integralean duen garrantziaren eta onuren inguruan, eta eragin positiboa sortu nahi du hezkuntza-komunitatean bertan eta ingurunean, birziklapena, hondakinak murriztea, energiaren erabilera eraginkorra, mugikortasun jasangarria sustatzea… bezalako ekintza zehatzen bidez, ingurune osasungarriagoa sortuz.

Metodologia

  • ekintzan eta esperimentazioan oinarrituta dago, eta eguneroko ohitura txikietatik abiatuta gizartea eraldatzeko eragile izan gaitezkeela jabetzen laguntzen du
  • begirada aktibo, inklusibo, solidarioa eta kooperatiboa, bizikidetza eta planteatutako arazoak konpontzea sustatuko duena

Proposamenak sekuentzialki egokituta daude:

*Zentzumen-mahaia

*Pintura eta idazketa sortzailea naturan

*Bakea eta ingurumena

*Artea material naturalekin

*Eskola-baratzea

*Programetan parte hartzea: NaturKlima, Agenda2030 (EA30) Txikiziklo…

*Sentsibilizazio kanpainak

Ados!

Pertsona gisa hazten lagunduko digun eta mundu hobea eraikitzen lagunduko digun bizikidetza sustatzen ahalegintzen gara. Gure asmoa elaiEnea aniztasunera zabalik dagoen zentro bihurtzea da, besteekin eta bereziki gehien behar dutenekin konprometitua, ezagutzak ikasteaz gain, elkarrekin bizitzen ikasteko eta gaitasun sozioemozionalak barneratzeko ikastetxea.

Harremanak zaintzean, ikasleei laguntzean, harreman positiboak eraikitzean eta familiekiko ikuspegi partekatuan jartzen dugu arreta.

Bizikidetza positiboaren ikuspegitik, gatazka hazteko aukera bat da, gizarte bidezkoago, solidarioago eta gizatiarrago bat sortzeko, eta hezkuntza-komunitate osoaren parte-hartzea eta inplikazioa ziurtatu behar dira.

Parte hartzeko egiturak hauek ditugu:

  • Bizikidetza Batzordea
  • Adostokiak
  • Ikasle bitartekariak
  • Bizikidetzaren Behatokia
  • Elkarbizitzak
  • Formazio topaketak
Batxilergo Duala

Hizkuntzen aldeko apustua egiten dugu komunikatzeko eta mundura zabaltzeko bide gisa. Hori dela eta, ElaiEneak DIPLOMA DUALA programa eskaintzen du eta, horrekin batera, Batxilergoko titulazio bikoitza lortzeko aukera: gure herrialdeko batxilergoa eta estatubatuarra ikasketak bi ikastetxetan aldi berean eginez:

Gure ikasleek bi ikastetxetan ikas dezakete aldi berean: gurean pertsonalki eta amerikar eskolan birtualki.

Murgiltze linguistiko, teknologiko eta pertsonala da, gure ikasleek gaitasun mailarik onenak eskuratzen laguntzen diena, beren lan-etapari aurre egiten lagunduko dietenak.

AEBetako 6 kreditu egin beharko dira guztira, DBHko 2. mailatik aurrera has daitezkeenak.